SKRIVET: 2009-12-09, kl 13:19:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

9:e December.

Hej. onsdag redan.
Känns skönt at veckorna går fort nu så man får lov.
Känner mig fan stolt över mig själv att jag sköter skolan nu.
Ligger inte efter längre, är på alla lektioner fast jag egntligen inte orkar.
Men jag kämpar mig upp på morgonen och pallrar mig iväg (y)
Igår gjorde jag klart 2st läxor som va till torsdag & Fredag.
Och nu ska jag skriva klart lite engelska som jag inte hann på lektionen för jag är så seg ;o

Sen så ska jag träffa Robin, vi ska prata ut om allt.
Det behövs!
Efter det så ska jag träffa Niclas, får se vad vi hittar på.
Det suger ju ute nu förtiden så de märks.

Nu ska jag fortsätta med Engelska.
BYEBYE.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: