SKRIVET: 2009-12-05, kl 13:27:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

5:e December.

Gårdagen, Var i skolan 10 - 13:30
Sen hem, blev datorn sen fix.
drog ut med Ida runt 19:30.
Sofie skulle vart med men hon orka inte vänta ;/
Så drog vi till bäckhammar & hämta Robin, Jonas & elin.
Sen åkte vi lite, sen blev det upp till garaget lite.
lite senare hämta vi Robin och drog till mastis.
Va ju inte så kul där men, Så jag ringde niclas och va med han.
Sen vid kvart i 3 blev det att köra tillbaka folket till bäckhammar.
Niclas fick köra ;$
Sen blev det hem och släppa av honom, sen hem till mig.
somna så jääävla fort ;o

Vakna runt halv 1 idag.
Upp till datorn, och mycket mer har jag inte gjort.
Ska snart duscha sen träffa klara.
Efter de ska jag skriva klart min engelska uppgift.

Vad blir det ikväll?



Ha det bra!
Puss♣




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: