SKRIVET: 2009-08-16, kl 22:36:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

ångesten kommer...

fyfan säger jag bara, klockan är halv elva och snart är det dax för sängen för imorn är det skola..:/
jag är så jävla nervös, har ångest så fyfan.. Men nu är gäller det, de är mig det hänger på jag ska klara de här nu så jag blir av med skiter, FORT!
Jag ska ha betyg så jag klarar mig, ha närvaro, och verkligen göra mitt bästa och lägga ner mig..
Jag vet att jag har världens bästa mamma som kommer stötta mig & verkligen finnas där för mig..
vet inte om hon läser min blogg, men gör du det mamma.. Så vill jag säga att du har gjort så jag har vart ett stort stöd när jag har haft de tungt, och jag vet att du alltid finns där när de är tungt & jobbigt för mig. du lyser upp min dag, Jag älskar dig!
Hoppas att jag får mer kontakt med folk i denna klass än vad jag fick i den andra, hmm.. 93:or? två år yngre, visst de låter mycket, men jag umgås ju lixom med såna som är 2år äldre än mig, och dom verka ju gilla mig så varför skulle inte jag kunna gilla 93:orna ?  :o

aja, det kommer nog gå bra, det märks.. får se när jag och niklas möts imorn..
fyfan, nu är jag sjuukt nervös!!!

byebye!


*Em

Om du inte redan har sett det, så är du utmanad! Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/utmaning.html



PUBLICERAT: 2009-08-17, 01:02:15 | URL: http://emelojs.blogg.se/
Pia.L

Men gumman då så fin skrivet, älskar dig med<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: