SKRIVET: 2009-08-09, kl 14:03:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

9:e augusti



Emma och jag på Torgfesten! :)



Lördag; va med klara & sola på hennes gård, sen åkte jag ut till mamma & somna i solstolen :)
sen hem och fixa mig, hämta Emma runt halv 8. tog ett varv, sen fick vi köra folk ut i skogen, haha!
ner till torgfesten, kolla på Nocie, sen ett varv till, sen kom vi på att jag också skulle dricka så hem till emma hämta alkohol. Sen blev de hem till mig, sen torgfesten, sen hem igen, sen blev de dricka.. åkte runt på stan och härja, sen blev hela alltet tråkigt när emma skulle hem :(
Jag kom hem runt halv 3 tror ja , slockna direkt.. haha =)

Söndag; vakna vid ett typ, satt mig vid datorn och här sitter jag.. ska duscha strax sen se hur dagen blir.
en jävla vecka kvar på sommarlovet bara ;o USCH!

men de är bara en månad kvar till jag och mamma drar! :D



adjö







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: