SKRIVET: 2009-08-08, kl 13:10:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

8:e Augusti.

Hej!
Nyss vakna nästan, trött som en jude elr nått de är jag iaf.
men men,

Fredagen igår, sluta jobba ungefär halv två.
åkte till svartå & hämta Andreas, körde han och Johan till Markus.
Sen hämta upp Emma, och efter de hämta mamma.
körde Mamma till strand och jag och Emma drog till karlstad.
köpte ett par örhängen, ett linne , 3 tunikor,bh & trosor
efter de hem och fixa mig, hämta Mamma:)
sen hämta upp Ringsta, Niclas & Ida.
upp till halle, var väll där nån timme sen drog jag och hämta klara.
Då kvällen börja, Vi träffa Wallin som man inte sett på år & dar! ;oo
sen kom martin, som man heller inte sett sen jesus gick i tofflor.

men men, sen blev jag iaf chafför och kom hem klockan 6.
så var dagen igår, trevligt vare iaf :)

Idag då, lördag och fint väder! =)
Ikväll ska jag iaf tillbringa min kväll med Emma, får se om vi går in i tältet elr inte..
men nu ska jag duscha=)

Adjö!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: