SKRIVET: 2009-08-06, kl 13:47:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

6:e Augusti.

hejsan, var ett tag sen jag skrev här nu.. men ni klarar er nog :)
vad har jag gjort den senaste tiden då?
fick åka över till Karlskoga akut på måndag "morgon" klockan 12, för de va ingen som satt på kontoret.
så jag fick jobba hela denna vecka eftersom de andra har semester oså.. men de skadar inte mer lite pengar såhär innan turkiet oså.

igår var jag och Emma nere på torgfesten och skulle se Kick, Angelica & Co satt där med oss också.
Kick var ju bra, men FAN va lite folk.. :o allt som allt va vi väll typ 15 pers i hela tältet. men men..
dom var bra iaf =)
kom hem runt 12 elr nått, hopp ner i sängen direkt.
låg och vred och vände mig till ungefär två elr nått. :/
ligger & tänker för mycket hela tiden.. :(
tillslut somna jag iaf, vakna klockan 8 imorse och trodde klockan var tjugo i elva, haha.. men de var den inte så jag kunde vända mig om och sova vidare i några timmar :D

gick upp kvart i elva, in i duschen gjorde mig klar, körde mamma till banken sen till strand..
Sen raka vägen till karlskoga, haha fort gick de.. Mamma sa att jag var inte klok när jag sa hur fort jag kom hit:p

wellwell, jobbar till klockan 18 idag, sen blir de bort till Ö&B idag igen. haha
Sen till kristinehamn, ut till strand och hämta mamma..
Och imorgon är de Fredag igen, jobbar 10-13 då, efter jobbet blir det karlstad med Emma, ska se om jag hittar mig några fina skor, antar att ja kommer köpa massa annat också, men de gillar vi :)
Sen på kvällen vet jaginte riktigt va det blir om jag följer med upp till Halle elr hur jag gör..
Lördag är de iaf Torgfesten med emma som gäller =) woow!

men nu orkar jag inte skriva mer, Jo juste, till veckan blir de nog skara sommarland också :D
gött såhär sista veckan på sommarlovet! :)

& 9September blir de Turkiet :)

byebye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: