SKRIVET: 2009-08-29, kl 12:09:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

29:e Augusti.

Hejsan har inte skreve på ett tag nu.
men jag lever som tur är :)
har hunnit med mycket denna vecka,
ska väll se om jag kommer ihåg allt så jag kan dra de lite kort.

Måndags, var det skola som gällde :)

Tisdag, var jag upp till sjukhuset med höften, men dom gjorde inget.
Sen efter skolan hämta Emma mig så vi åkte till karlstad,
sen hem till stan igen och hämta en kärra sen karlstad igen och hämta en soffa.

Onsdag, Va det skolan sen va jag hemma tror ja? ;p
sålde min älskade moppe :/

Sen blev det att va med Klara en sväng också, va på maxi sen åkte vi till björneborg =)
" klara hitta han med utseende, den andra hade tappa sitt"

Torsdag, Vakna av att mamma skrek att jag skulle sätta på tv:n :)
hon va med och prata i tv ;p
sen blev det skola, och sen va jag även hos frisören :)
vart nöjd, skit snyggt!

Fredag, Skola sen hem.
drog hem till Emma sen också, åkte och handla och sen käka vi  :)
sen blev det hem och fixa oss, hem till emma vid halv 10.
hon va inte klar då så jag dammsuga hela hennes hem =)
sen drog vi ut, trevligt såklart!
kom hem vid 3?

Lördag, ja vakna halv 9 av att jimmy kom hem och slog i dörren ;o
sen somna jag vid 9 igen när mamma och jimmy åkte.
men vakna lika fort, så satt mig vid datorn en sväng =)
sen somna jag så gött igen !
vakna vid elva, emma ringde då också så vi prata en stund om igår oså.
käka frukost oså, snart ska jag göra mig iorning :)
sen åka t emma tror ja =)

får se när jag skriver igen =)

byebye!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: