SKRIVET: 2009-08-14, kl 11:59:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

14:e Augusti.

Fredag, skönt!
dagen börja klockan 08:00 för mig, gick upp och gjorde mig iordning, brände ut en ny skiva.
sen åkte jag över till karlskoga, va här ca: 30 min innan jag börja :) satt och åt frukost  med Pappa, sen drog vi båda igång med o jobba =)
har nyss dammsugat klart, håller på med torkningen av golv nu..
har  dock inte kunnat dammsuga överallt eftersom de sitter folk här.. så får ta det sen innan jag åker mot stan.
det är väll jag som stänger här idag, eftersom jag slutar senast (a)
men men, fint väder är de också men de är de ju typ alltid när jag jobbar :p :@
men nu ska jag ggöra annat.
Och idag är det karlstad för mig och ida som gäller:) shoppa järnet!! :)


ååh, gasch så sött godnatt sms jag fick inatt! :) tack!
du vet att vi kommer alltid vara vänner även fast vi har hata varanda!

nej nu ska jag fortsätta,
slänger in bilder på de jag köper i karlstad sen om jag orkar :)

byebye!
PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: