SKRIVET: 2009-08-12, kl 14:52:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

12:e Augusti.

Hejsan!
var nån dag sen jag skrev här, men har inte orka :p
men igår iaf så var Jag, Niclas, Ida & Ange till gustavsviks badhus =)
det var Super kul!
har så himla ont i kroppen efter forsen och allt vad vi åkte :p
men men..

idag så jobbar jag i karlskoga igen, gött med extra pengar =)
finns inte så mycket att göra, men de gör ju inge..
snart kommer pappa tillbaka iaf, blir jag inte ensam.

slutar klockan 18:00, ska bort till Ö&B då och köpa kollage block till skolan:/
sen åka hemåt, hoppas inte att de regnar då för min torkare är paj,
men ska med jimmy till karlstad imorn så får ja köpa en ny :D

men nu skriver jag inge mer, får se om ja skriver ikväll..



finns på mobilen, byebye!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: