SKRIVET: 2009-04-27, kl 12:43:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag 27 april

Måndag, och jag är fortfarande sjuk.
vill bli frisk nu. känns som det är en heldel jag måste göra.

har inte sovit direkt mycket inatt heller.
Vakna 3 och kunde inte somna om, gick upp och käka & sen ringde min prins,
då somna jag gott sen :)

aaa, skaffa mig en blogg har jag gjort nu också.
hade en men den skrev jag aldrig i så ja gjorde mig en ny.

nu ska blir det att lägga sig och vila framför tvn.


Ange

Nu får du se till att skriva i den här då :p


JennyHelen.

oja Angelica, de ska ja göra:)


JennyHelen.

Oja, de ska ja göra Ange :)



PUBLICERAT: 2009-04-27, 20:05:40 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/
Ange

Fint de ;p hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: